Hvordan at finde en billig hotel i Tyrkiet?

Jagten på en billig og god hotel varer længe. Den gennemsnitlige holidaymaker tilbringer omkring 10 timer søger efter en god og billig hotel i Tyrkiet. Er besparelserne i forhold til inspannig, er du gør for at søge efter et hotel ?.
"Jeg vil sige nej."

Jeg har for dig nogle effektive tips i din søgen efter en god og billig hotel i Tyrkiet.

Brug TripAdvisor for at sammenligne priserne på Booking.com, Expedia og 200 andre sider!. Meta søgemaskiner til at sammenligne priserne på forskellige booking websteder. Den ene er TripAdvisor. Stedet har udviklet sig fra et forum af hotelanmeldelser, den bedste søgemaskine for hoteller. Deres fordel ligger i den kendsgerning, at for at kunne sammenlignes med den anden 200 af topindføring sites priser. Dette vil spare dig for en lang søgning på forskellige steder. Tidligere har jeg mere end 50% af de hoteller fundet på TripAdvisor.
Også en anden direkte på Booking.com. Hotel ejere i fortiden for at løfte i løbet af deres partnerskab med Booking.com, ville de ikke tilbyde billigere på en anden lokalitet deres værelser. Mens denne klausul er blevet udfordret lovligt og erklæret ulovlig, er det ofte stadig praktiserer. Booking.com er faktisk inkluderet i prisen sammenligning af TripAdvisor, jeg ser endnu en gang direkte på det sted, Booking.com og regemlatig jeg kan finde der et særligt tilbud.
Brug TripAdvisor for at læse anmeldelser. Jeg ser altid på mig anmeldelser fra TripAdvisor brugere. De tilbyder dig et meget bedre billede af de faktiske ydelser og kvaliteten af ​​et hotel, da kun det antal stjerner eller fotos i rejsebrochurer. Så du kan forhandle vel kan skelne ægte gode hoteltilbud. Søg ind gennem TripAdvisor, som navnet på hotellet og byen vil ankomme på anmeldelser.
Sammenlign priser på Expedia (hotel + fly) med et separat hotelbooking og flyvning. Expedia giver dig en gennemsnitlig rabat på 15% på den samlede pris for en enkelt flyvning og hotel.
Reserver dit hotelværelse. Du behøver ikke at tilbringe flere dage søger efter et hotelværelse. Priserne svinger ikke så meget i Tyrkiet. Hvis du har brugt meta søgemaskine og læse anmeldelser får du generelt early bird rabatter i foråret.